Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 122 eller Atomic Bent Chetler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MBukowski" data-source="post: 999191" data-attributes="member: 100341"><p>Måste säga att jag bli nöjd med BC desto mer jag kör med dom. Var sjukt nöjd med R2:orna men nu när jag testat BC på riktigt i off pisten så är jag jäkligt nöjd. De är super sköna i pisten, man kan köra på hårt. Samma sak gäller där man vill att dom ska vara i off pisten. När snön är lite sämre så köttar man bara igenom sen när man väl har mycket snö så är de helt underbara. Så ångrar inte att jag köpte dessa istället för att köpa ett par Rocker till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MBukowski, post: 999191, member: 100341"] Måste säga att jag bli nöjd med BC desto mer jag kör med dom. Var sjukt nöjd med R2:orna men nu när jag testat BC på riktigt i off pisten så är jag jäkligt nöjd. De är super sköna i pisten, man kan köra på hårt. Samma sak gäller där man vill att dom ska vara i off pisten. När snön är lite sämre så köttar man bara igenom sen när man väl har mycket snö så är de helt underbara. Så ångrar inte att jag köpte dessa istället för att köpa ett par Rocker till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 122 eller Atomic Bent Chetler
Tillbaka
Topp