Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
salomon rocker 2 100 eller k2 shreditor 102
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TintinB" data-source="post: 1081059"><p>Hej Johan! Själv har jag köpt mig ett par salomon rocler 2 100 som mina första allmountain skidor och jag tycker att dom bjuder in till en mer lekfull åkning än dom skidor jag testat förut. Dom är också väldigt bra utanför pisten och rockern hjälper dig i pucklar. Nackdelen är att i höga hastigheter (70-80) på hårt underlag så blir dom lite fladdriga men dom gör upp det i sin lekfulla åkning. Dom ca 50cm som har trillat i Vemdalen i veckan funkar dom extremt bra i. Om det hjälper så är jag aktivt tävlande i sl och gs så jag kan åka skidor. Den lilla erfarenhet jag har fått på hopp med dom så funkar dom bra mer kan jag inte säga i brist på park.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TintinB, post: 1081059"] Hej Johan! Själv har jag köpt mig ett par salomon rocler 2 100 som mina första allmountain skidor och jag tycker att dom bjuder in till en mer lekfull åkning än dom skidor jag testat förut. Dom är också väldigt bra utanför pisten och rockern hjälper dig i pucklar. Nackdelen är att i höga hastigheter (70-80) på hårt underlag så blir dom lite fladdriga men dom gör upp det i sin lekfulla åkning. Dom ca 50cm som har trillat i Vemdalen i veckan funkar dom extremt bra i. Om det hjälper så är jag aktivt tävlande i sl och gs så jag kan åka skidor. Den lilla erfarenhet jag har fått på hopp med dom så funkar dom bra mer kan jag inte säga i brist på park. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
salomon rocker 2 100 eller k2 shreditor 102
Tillbaka
Topp