Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1046485" data-attributes="member: 13307"><p>Tycker att du saknar en del info i din fråga.</p><p></p><p>Hur lång är du, hur mkt väger du, lekfull åkstil eller mera charge, vad har du åkt på tidigare, var åker du mest osv..</p><p></p><p>Ger mig på en liten rekommendation ändå.. Skidorna i sig är väldigt lekfulla och för åkning i svenska förhållanden så tycker jag att de skulle funka bra till det mesta. Åker du till alperna, så kan jag tycka att R2 108 är att föredra då de gör sig bättre i djupare snö. Prioriterar du parken framför offpisten så väljer du 100 ist för 108 och är prioriteringen omvänd så väljer du 108.</p><p></p><p>//jens, tech-rep salomon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1046485, member: 13307"] Tycker att du saknar en del info i din fråga. Hur lång är du, hur mkt väger du, lekfull åkstil eller mera charge, vad har du åkt på tidigare, var åker du mest osv.. Ger mig på en liten rekommendation ändå.. Skidorna i sig är väldigt lekfulla och för åkning i svenska förhållanden så tycker jag att de skulle funka bra till det mesta. Åker du till alperna, så kan jag tycka att R2 108 är att föredra då de gör sig bättre i djupare snö. Prioriterar du parken framför offpisten så väljer du 100 ist för 108 och är prioriteringen omvänd så väljer du 108. //jens, tech-rep salomon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2 100
Tillbaka
Topp