Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon rocker 2 108 vs völkl mantra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iche" data-source="post: 1024945" data-attributes="member: 63720"><p>Har nyss köpt ett par Armada JJs (13/14). Provade förra årets (12/13) och tyckte verkligen om de i både pist och puder. Och eftersom de inte ändrat något förutom kladdet/färgen på skidan på 7 år verkar det som det inte bara jag som är nöjd. Väldigt härlig i både pist och puder. DOCK tror jag att den lutar sig lite mer åt puderhållet om jag förstått det rätt. Därför skulle jag rekommendera Armada TST ist (har inte provat de, men de ska vara ungefär som JJs fast mer "All Mountain", rätta mig om jag har fel) . Har rätt bra koll på Aramadaskidorna i allmänhet, har bara kört på olika varianter av deras skidor senaste åren.</p><p></p><p>Tror TST skulle passa dig perfekt om du vill åka både pist och puder.</p><p></p><p>Ses i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iche, post: 1024945, member: 63720"] Har nyss köpt ett par Armada JJs (13/14). Provade förra årets (12/13) och tyckte verkligen om de i både pist och puder. Och eftersom de inte ändrat något förutom kladdet/färgen på skidan på 7 år verkar det som det inte bara jag som är nöjd. Väldigt härlig i både pist och puder. DOCK tror jag att den lutar sig lite mer åt puderhållet om jag förstått det rätt. Därför skulle jag rekommendera Armada TST ist (har inte provat de, men de ska vara ungefär som JJs fast mer "All Mountain", rätta mig om jag har fel) . Har rätt bra koll på Aramadaskidorna i allmänhet, har bara kört på olika varianter av deras skidor senaste åren. Tror TST skulle passa dig perfekt om du vill åka både pist och puder. Ses i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon rocker 2 108 vs völkl mantra
Tillbaka
Topp