Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 909112" data-attributes="member: 49358"><p>Måste köra på duken. Baron har ju fel färg!</p><p></p><p>Skämt åsido.</p><p></p><p>Ska du tura mycket så är det isf Marker Tour F12 du bör titta på. Om inte så säger jag Duke. Den har blivit lite bättre till i år, men är fortfarande en ok alpinbindning med gåfunktion. </p><p></p><p>Så, tura mycket = F12</p><p>Tura lite =Duke</p><p>Inte tura alls= FKS180, STH14driver/16/16 steel, Marker Griffon, Jester, Jester Pro</p><p></p><p>Allt beror på hur mycket du väger, din åkstil samt vad skida kommer att vara till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 909112, member: 49358"] Måste köra på duken. Baron har ju fel färg! Skämt åsido. Ska du tura mycket så är det isf Marker Tour F12 du bör titta på. Om inte så säger jag Duke. Den har blivit lite bättre till i år, men är fortfarande en ok alpinbindning med gåfunktion. Så, tura mycket = F12 Tura lite =Duke Inte tura alls= FKS180, STH14driver/16/16 steel, Marker Griffon, Jester, Jester Pro Allt beror på hur mycket du väger, din åkstil samt vad skida kommer att vara till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Tillbaka
Topp