Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjokeckset" data-source="post: 912105" data-attributes="member: 121663"><p>Tip och tail är inte doppade i honung som på R2'an. Vad gäller camber så har jag för mig att BC'n har mer än R2'an. Radien på BC verkar dock ganska liten, bara 19m. </p><p></p><p>cbouvier, du som åkt på den mjukare(?) BC'n, hur kändes den? Var du nöjd med den. Vilken typ av åkning använde du den till? Vem skulle du rekommendera den till?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjokeckset, post: 912105, member: 121663"] Tip och tail är inte doppade i honung som på R2'an. Vad gäller camber så har jag för mig att BC'n har mer än R2'an. Radien på BC verkar dock ganska liten, bara 19m. cbouvier, du som åkt på den mjukare(?) BC'n, hur kändes den? Var du nöjd med den. Vilken typ av åkning använde du den till? Vem skulle du rekommendera den till? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Tillbaka
Topp