Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="haaga" data-source="post: 930146" data-attributes="member: 118064"><p>Jag sitter och ska beställa ett par också men de finns inte kvar i den längden jag helst vill ha (184 cm) så det jag har att välja på är 180 cm eller inga alls. Eftersom det här kommer bli mina första offpistlagg har jag inte så bra koll. </p><p>Om man kollar måtten på skidan så skiljer det en del mellan 180 och 184 så det jag undrar är hur stor skillnad det kan göra för flytet i verkligheten? </p><p>Jag vill verkligen ha Rocker 2:an men är ju dumt att köpa en skida som kanske är lite för kort. </p><p></p><p>För övrigt så är jag 171 cm och väger 74 kg. Har inte så stor erfarenhet av djupt puder än men planerar att få det snart. Har däremot åkt skidor hela livet (21 år) så är väl en duktig åkare överlag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haaga, post: 930146, member: 118064"] Jag sitter och ska beställa ett par också men de finns inte kvar i den längden jag helst vill ha (184 cm) så det jag har att välja på är 180 cm eller inga alls. Eftersom det här kommer bli mina första offpistlagg har jag inte så bra koll. Om man kollar måtten på skidan så skiljer det en del mellan 180 och 184 så det jag undrar är hur stor skillnad det kan göra för flytet i verkligheten? Jag vill verkligen ha Rocker 2:an men är ju dumt att köpa en skida som kanske är lite för kort. För övrigt så är jag 171 cm och väger 74 kg. Har inte så stor erfarenhet av djupt puder än men planerar att få det snart. Har däremot åkt skidor hela livet (21 år) så är väl en duktig åkare överlag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Tillbaka
Topp