Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 934827" data-attributes="member: 48303"><p>Varför är du så arrogant? Jag har inte fått som jag vill, jag monterade om dem på +3,5 för att ja läste rekommendationerna i detta forum. Men jag gillade det inte alls. </p><p>Känner inte alls igen skidan, känns som man har stoppat en fiat motor i en Ferrari Enzo.</p><p>Det är klart, den blev ju mer lekfull men det är de inte värt, skidan blev så otroligt ostabil. </p><p></p><p>Då jag har mätt skidan så ligger ju "true center" 1 cm framför skidans absoluta mitt. Då borde ju jag ha monterat dem på +2,5cm på skalan egentligen eftersom skalan ligger 1cm för långt framåt? Tycker det blir för långt bak med salomon reference, så de borde ju bli bra om ja sätter dem på +2cm eller +2,5cm?</p><p></p><p>Så då till min fråga, kan jag lämna in skidorna igen och montera om dem igen på +2cm istället? Eller finns det risk att skidan kan gå sönder då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 934827, member: 48303"] Varför är du så arrogant? Jag har inte fått som jag vill, jag monterade om dem på +3,5 för att ja läste rekommendationerna i detta forum. Men jag gillade det inte alls. Känner inte alls igen skidan, känns som man har stoppat en fiat motor i en Ferrari Enzo. Det är klart, den blev ju mer lekfull men det är de inte värt, skidan blev så otroligt ostabil. Då jag har mätt skidan så ligger ju "true center" 1 cm framför skidans absoluta mitt. Då borde ju jag ha monterat dem på +2,5cm på skalan egentligen eftersom skalan ligger 1cm för långt framåt? Tycker det blir för långt bak med salomon reference, så de borde ju bli bra om ja sätter dem på +2cm eller +2,5cm? Så då till min fråga, kan jag lämna in skidorna igen och montera om dem igen på +2cm istället? Eller finns det risk att skidan kan gå sönder då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 2
Tillbaka
Topp