Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vctr" data-source="post: 979254" data-attributes="member: 136740"><p>Hej bullen. Det finns säkert tusen frågor om dessa skidor sen tidigare, men jag försöker iallafall med risk för att verka dryg. Orkar inte googla för mycket heller eftersom jag inte bara vill ha svart på vitt-fakta utan även synpunkter.</p><p></p><p>Vet någon om det är något som skiljer avsevärt i konstruktion o dyl. från årets och fjolårets modeller? (115/122 mm)</p><p>Jag är så grymt kluven på om jag ska ha 115 eller 122 mm's och om jag ska ha 184 eller 192 cm längd? Jag själv är 181 cm och väger 75-80 kg.. Kommer tura en hel del också... Har åkt skidor hela mitt liv och kategoriserar mig själv som en duktig åkare med rätt schysst offpistvana.. Har just nu 11/12 super7's i 188 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vctr, post: 979254, member: 136740"] Hej bullen. Det finns säkert tusen frågor om dessa skidor sen tidigare, men jag försöker iallafall med risk för att verka dryg. Orkar inte googla för mycket heller eftersom jag inte bara vill ha svart på vitt-fakta utan även synpunkter. Vet någon om det är något som skiljer avsevärt i konstruktion o dyl. från årets och fjolårets modeller? (115/122 mm) Jag är så grymt kluven på om jag ska ha 115 eller 122 mm's och om jag ska ha 184 eller 192 cm längd? Jag själv är 181 cm och väger 75-80 kg.. Kommer tura en hel del också... Har åkt skidor hela mitt liv och kategoriserar mig själv som en duktig åkare med rätt schysst offpistvana.. Har just nu 11/12 super7's i 188 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon rocker 2
Tillbaka
Topp