Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TintinB" data-source="post: 1081025"><p>Hej kul att du frågar! Har nyss fått använda mina salomon rocker 2 100 i Vemdalen och som en gåva ifrån gud kom det nysnö och jag fick chansen att testa dom utanför backarna. I backarna är dom ganska svåra att få på kant men när man lyckas och trycka till så får man en vänlig knuff av skidorna. Utanför pisten tycker jag att dom beter sig ungefär som vilka andra skidor med 100 midja som helst ingen större skillnad. Skidorna är kort sagt väldigt lekfulla och man kan verkligen pusha dom hårt i backen och dom fäster bra på is osv. Är också 177 lång 70 kg och kör på 170 längden och tycker det passar lagom men om man hänger mer utanför backarna ska man nog ta något längre. Anledningen till att jag tog dom kortare är för att dom främst är till för att åka på emellan åken på tävlingar och besiktia banan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TintinB, post: 1081025"] Hej kul att du frågar! Har nyss fått använda mina salomon rocker 2 100 i Vemdalen och som en gåva ifrån gud kom det nysnö och jag fick chansen att testa dom utanför backarna. I backarna är dom ganska svåra att få på kant men när man lyckas och trycka till så får man en vänlig knuff av skidorna. Utanför pisten tycker jag att dom beter sig ungefär som vilka andra skidor med 100 midja som helst ingen större skillnad. Skidorna är kort sagt väldigt lekfulla och man kan verkligen pusha dom hårt i backen och dom fäster bra på is osv. Är också 177 lång 70 kg och kör på 170 längden och tycker det passar lagom men om man hänger mer utanför backarna ska man nog ta något längre. Anledningen till att jag tog dom kortare är för att dom främst är till för att åka på emellan åken på tävlingar och besiktia banan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 100
Tillbaka
Topp