Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 eller Squad7?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1021814" data-attributes="member: 13307"><p>Vilken av rocker2-modellerna väljer du mellan? Eftersom du funderar på squaden så tänker jag att du kanske skulle kika på Q115 (ifjol R2 115) istället för ngn av årets R2. R2 är skidor med twin-rocker till skillnad från Q115 som har tiprocker och en lättare tailrocker. Skidan blir även styvare i bakändan och ger en mer traditionell känsla. Q115 för "större" åkning och R2 för mer lekfull åkning.</p><p></p><p>//jens, tech-rep salomon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1021814, member: 13307"] Vilken av rocker2-modellerna väljer du mellan? Eftersom du funderar på squaden så tänker jag att du kanske skulle kika på Q115 (ifjol R2 115) istället för ngn av årets R2. R2 är skidor med twin-rocker till skillnad från Q115 som har tiprocker och en lättare tailrocker. Skidan blir även styvare i bakändan och ger en mer traditionell känsla. Q115 för "större" åkning och R2 för mer lekfull åkning. //jens, tech-rep salomon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 eller Squad7?
Tillbaka
Topp