Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 eller Squad7?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snobe" data-source="post: 1021824" data-attributes="member: 143930"><p>Jaa, menar ju självklart 122:an. Klantigt att inte skriva det...</p><p>Okej okej! Problemet är ju just det att jag inte vet exakt vilken åkning det är jag är ute efter. Jag gillar både att ta stora maffiga svängar i öppen terräng lika mycket som jag gillar att köra slalom i skogen. Vilken tror du är bäst för båda ändamålen, eller ska jag börja snegla på ett par andra skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snobe, post: 1021824, member: 143930"] Jaa, menar ju självklart 122:an. Klantigt att inte skriva det... Okej okej! Problemet är ju just det att jag inte vet exakt vilken åkning det är jag är ute efter. Jag gillar både att ta stora maffiga svängar i öppen terräng lika mycket som jag gillar att köra slalom i skogen. Vilken tror du är bäst för båda ändamålen, eller ska jag börja snegla på ett par andra skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker2 eller Squad7?
Tillbaka
Topp