Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon S914
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ralf_moller" data-source="post: 134728" data-attributes="member: 45229"><p>Har för avsikt att införskaffa 1 par nya bindningar till mina nya Mantra 191.</p><p>Lutar åt Salomon S914 FIS XX efter att ha läst lite här på forumet.</p><p>Enligt Salomon anger FIS XX ståhöjden, dvs avstånd (mm) mellan överkant skida till underkant pjäxa.</p><p>Det går att välja FIS 17, 20, 24, 26,3.</p><p>Mina Mantra kommer att gå ca 50% pist och 50% offpist.</p><p>Frågan är vilken höjd som rekommenderas av Er här på forumet...(Er innefattar i högsta grad MnO som gärna får ge ett uttömmande svar i ärendet)</p><p>/Ralf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ralf_moller, post: 134728, member: 45229"] Har för avsikt att införskaffa 1 par nya bindningar till mina nya Mantra 191. Lutar åt Salomon S914 FIS XX efter att ha läst lite här på forumet. Enligt Salomon anger FIS XX ståhöjden, dvs avstånd (mm) mellan överkant skida till underkant pjäxa. Det går att välja FIS 17, 20, 24, 26,3. Mina Mantra kommer att gå ca 50% pist och 50% offpist. Frågan är vilken höjd som rekommenderas av Er här på forumet...(Er innefattar i högsta grad MnO som gärna får ge ett uttömmande svar i ärendet) /Ralf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon S914
Tillbaka
Topp