Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon salomander eller stepchild powder sucks ? Ny setup för rail och park sessong!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrikeric" data-source="post: 977908" data-attributes="member: 78820"><p>Av powder sucks och salomonder så säger jag salomonder. Håller med ovan att det är en riktigt rolig bräda att åka med i parken, flatbasen gör att den känns riktigt stabil på railsen. Den är mjuk, men inte övermjuk som andra rena jibb-brädor kan vara. </p><p></p><p></p><p>Kolla även in Academy propaganda, finns i både reverse camber och camber. Åkte på en reverse camber ett par veckor förra året och det var en riktigt rolig parkbräda.</p><p>Academy kommer att börja säljas i Sverige i år, vet dock inte vilka återförsäljare. </p><p></p><p></p><p>[MEDIA=vimeo]50212851[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Roligaste brädan jag haft är utan tvekan Capita Ultrafear. Enkla anledningen till att jag rekommenderar den brädan är att jag tyckte ALLT blev lättare, det måste vara någon magi i den brädan. Brädan var helt sjukt rolig och lättåkt. </p><p>Den är inte jättelätt att hitta då det endast är vissa återförsäljare som får sälja den brädan. Junkyard hade den något år vet jag. </p><p></p><p></p><p>Har du cashen så rekommenderar jag den starkt.</p><p></p><p><a href="http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/ultrafear-fk" target="_blank">http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/ultrafear-fk</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrikeric, post: 977908, member: 78820"] Av powder sucks och salomonder så säger jag salomonder. Håller med ovan att det är en riktigt rolig bräda att åka med i parken, flatbasen gör att den känns riktigt stabil på railsen. Den är mjuk, men inte övermjuk som andra rena jibb-brädor kan vara. Kolla även in Academy propaganda, finns i både reverse camber och camber. Åkte på en reverse camber ett par veckor förra året och det var en riktigt rolig parkbräda. Academy kommer att börja säljas i Sverige i år, vet dock inte vilka återförsäljare. [MEDIA=vimeo]50212851[/MEDIA] Roligaste brädan jag haft är utan tvekan Capita Ultrafear. Enkla anledningen till att jag rekommenderar den brädan är att jag tyckte ALLT blev lättare, det måste vara någon magi i den brädan. Brädan var helt sjukt rolig och lättåkt. Den är inte jättelätt att hitta då det endast är vissa återförsäljare som får sälja den brädan. Junkyard hade den något år vet jag. Har du cashen så rekommenderar jag den starkt. [URL]http://www.capitasnowboarding.com/snowboards/ultrafear-fk[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon salomander eller stepchild powder sucks ? Ny setup för rail och park sessong!
Tillbaka
Topp