Salomon Scream 10

jonasnordin

Ny medlem
Salomon Scream 10
Undrar om salomon scream 10 är något att ha i pisten eller om de bara duger till puder.. är på jakt efter nya skidor och såg annonsen på köp/sälj.. vill dock ha ett par skidor som är bra i pist och till hoppen eftersom det är där jag mest håller till..
 
Salomon Scream 10
Funkar bra i pist. Inga problem. Lättåkta.
Det finns bättre pistskidor speciellt när det är hårt/isigt. Men som allroundskidor funkar det bra.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp