Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon Shade 155?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jee" data-source="post: 65112" data-attributes="member: 38159"><p>Jag har köpt en Salomon Shade 155, brädan var hyfsat billig så jag slog till. Jag vågar nog göra mer med en bräda som kostar under 2000:- än en som kostar 4-5000:-.</p><p></p><p>Brädan är nog något för kort för mig igentligen (är 182cm lång). Enligt informationen som följde med brädan är den gjord för personer i 60-75kg klassen. Jag väger 75-80kg, är det ett problem? Man knäcker väl inte brädan om man förösker ge sig på att raila.</p><p></p><p>Är alla brädor fabriksvallade? Det ser inte ut som om denna brädan är vallad.</p><p></p><p>Sedan en sista fråga, vad kan man förvänta sig av en bräda i denna prisklassen? Den duger väl att åka på?</p><p></p><p>Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jee, post: 65112, member: 38159"] Jag har köpt en Salomon Shade 155, brädan var hyfsat billig så jag slog till. Jag vågar nog göra mer med en bräda som kostar under 2000:- än en som kostar 4-5000:-. Brädan är nog något för kort för mig igentligen (är 182cm lång). Enligt informationen som följde med brädan är den gjord för personer i 60-75kg klassen. Jag väger 75-80kg, är det ett problem? Man knäcker väl inte brädan om man förösker ge sig på att raila. Är alla brädor fabriksvallade? Det ser inte ut som om denna brädan är vallad. Sedan en sista fråga, vad kan man förvänta sig av en bräda i denna prisklassen? Den duger väl att åka på? Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon Shade 155?
Tillbaka
Topp