Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon Shade 165 hur stora boots? Hur mkt får foten sticka ut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Trongen" data-source="post: 74187" data-attributes="member: 41045"><p>Tom, jag har inte ramlat någon gång pågrund av att tår eller häl fastnat. men det kan bero på att jag kör regular duck som vissa kallar det. det betyder att mina bindningar står (bild)---> ( / ) Och med sånna instelningar så har jag ganska mycket vinkel. jag kommer inte ihåg de exakta grad antalet men det är ente mer överhäng än 1-2cm.</p><p></p><p>Du säger att du har SP1 bindningar och det är en fördel när man har stora fötter, dom har en ganska hög botten, skälv kör jag på SP2:er. men stick ut i någon backe om testa om du får hugg. annars är det bara att fortsätta vinkla bindningarna. </p><p></p><p>Antingen går det eller så får du byta bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Trongen, post: 74187, member: 41045"] Tom, jag har inte ramlat någon gång pågrund av att tår eller häl fastnat. men det kan bero på att jag kör regular duck som vissa kallar det. det betyder att mina bindningar står (bild)---> ( / ) Och med sånna instelningar så har jag ganska mycket vinkel. jag kommer inte ihåg de exakta grad antalet men det är ente mer överhäng än 1-2cm. Du säger att du har SP1 bindningar och det är en fördel när man har stora fötter, dom har en ganska hög botten, skälv kör jag på SP2:er. men stick ut i någon backe om testa om du får hugg. annars är det bara att fortsätta vinkla bindningarna. Antingen går det eller så får du byta bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon Shade 165 hur stora boots? Hur mkt får foten sticka ut?
Tillbaka
Topp