Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
salomon shade... hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BrUt4L" data-source="post: 134996" data-attributes="member: 55073"><p>tjapp... har en salomon shade 160, jag är fundersam på om den passar min åkstil. det är min andra bräda o jag har inte provat så många andra brädor. men jag är väll en allmountain snubbe som gillar att åka snabbt i sköna svängar o hoppa lite.. jag är 179 lång o väger ca 75-80 kilo.</p><p>ge mig lite info om min egna bräda :S</p><p></p><p>har en komis som vill sälja sin burton clash 151 -04 med custom bindningar för 2000 spänn..</p><p>blir den för kort eller kommer jag inte känna någon skilnad. är det en bättre bräda för min åkstil än shaden?</p><p></p><p>HJÄLP MIG!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BrUt4L, post: 134996, member: 55073"] tjapp... har en salomon shade 160, jag är fundersam på om den passar min åkstil. det är min andra bräda o jag har inte provat så många andra brädor. men jag är väll en allmountain snubbe som gillar att åka snabbt i sköna svängar o hoppa lite.. jag är 179 lång o väger ca 75-80 kilo. ge mig lite info om min egna bräda :S har en komis som vill sälja sin burton clash 151 -04 med custom bindningar för 2000 spänn.. blir den för kort eller kommer jag inte känna någon skilnad. är det en bättre bräda för min åkstil än shaden? HJÄLP MIG!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
salomon shade... hjälp mig!
Tillbaka
Topp