Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Shift PRO 110 At GW pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilhallon1" data-source="post: 1314059" data-attributes="member: 184760"><p>Hej! </p><p>Hittade ett par Salomon shift pjäxor med gripwalk till bra pris i min storlek. Tänkte kika vad det finns för tycke och tankar här med dessa shift-pjäxor, aldrig haft sådana innan. Åker till 95% i pisten men ska göra en säsong nästa år så det lär öka närvaron i offpisten. Kör nu på pivot 15 bindningar med alpin-pjäxor och ska införskaffa ett par rediga toppturskidor men pengarna för dubbla pjäxor är sega och plånkan är tunn. Hur funkar dessa i pisten och hur de i gåläget? Kan det vara bekvämt att åka i pisten en hel dag i dessa, står att de erbjuder stabilitet av en vanlig pjäxa men vet inte om jag köper det? </p><p>Mvh Emil[ATTACH=full]37031[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilhallon1, post: 1314059, member: 184760"] Hej! Hittade ett par Salomon shift pjäxor med gripwalk till bra pris i min storlek. Tänkte kika vad det finns för tycke och tankar här med dessa shift-pjäxor, aldrig haft sådana innan. Åker till 95% i pisten men ska göra en säsong nästa år så det lär öka närvaron i offpisten. Kör nu på pivot 15 bindningar med alpin-pjäxor och ska införskaffa ett par rediga toppturskidor men pengarna för dubbla pjäxor är sega och plånkan är tunn. Hur funkar dessa i pisten och hur de i gåläget? Kan det vara bekvämt att åka i pisten en hel dag i dessa, står att de erbjuder stabilitet av en vanlig pjäxa men vet inte om jag köper det? Mvh Emil[ATTACH type="full" size="1179x1154"]37031[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Shift PRO 110 At GW pjäxa
Tillbaka
Topp