Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon shift pro eller s/pro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaSu" data-source="post: 1253093" data-attributes="member: 180943"><p>Hej,</p><p></p><p>Det verkar vara manga kunniga på det här forumet så kollar om någon kan hjälpa mig.</p><p></p><p>Jag måste köpa nya pjäxor mina alpina pjäxor har gått sönder. Valet står mellan Salomon s/pro 120 och ett par turskidåknings pjäxor (Salomon shift pro 120). Mitt dilemma är att jag kommer förmodligen åka 97% lift och 3% turskidåkning och undrar därför om det är värt att köpa Shift pro som enda pjäxa och om jag gör det valet kommer att försämra mina 97% på pist och runt omkring. Jag har ett par Rossignol Soul 7 som jag just nu har ett par marker griffon bindningar på och om jag köper shift pro kommer jag byta ut dessa emot salomon shift bindningar eller ev marker duke pt 12.</p><p></p><p>Jag kan verkligen inte bestämma mig.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaSu, post: 1253093, member: 180943"] Hej, Det verkar vara manga kunniga på det här forumet så kollar om någon kan hjälpa mig. Jag måste köpa nya pjäxor mina alpina pjäxor har gått sönder. Valet står mellan Salomon s/pro 120 och ett par turskidåknings pjäxor (Salomon shift pro 120). Mitt dilemma är att jag kommer förmodligen åka 97% lift och 3% turskidåkning och undrar därför om det är värt att köpa Shift pro som enda pjäxa och om jag gör det valet kommer att försämra mina 97% på pist och runt omkring. Jag har ett par Rossignol Soul 7 som jag just nu har ett par marker griffon bindningar på och om jag köper shift pro kommer jag byta ut dessa emot salomon shift bindningar eller ev marker duke pt 12. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon shift pro eller s/pro?
Tillbaka
Topp