Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift Skitbindning!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offtopic" data-source="post: 1223915" data-attributes="member: 168718"><p>Har själv Shift men för lite egen erfarenhet egentligen. Det jag vet är att man måste dra låsmekanismen "spaken" mycket längre än man tror till sina lägen. Sedan har ju många tyvärr haft annat strul...</p><p></p><p>Det finns massor skrivit om Shift här på Freeride, tex här <a href="https://www.freeride.se/forum/threads/salomon-shift.141795/page-9#post-1221723" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/threads/salomon-shift.141795/page-9#post-1221723</a> </p><p></p><p>Hoppas du kan hitta lite info i länken ovan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offtopic, post: 1223915, member: 168718"] Har själv Shift men för lite egen erfarenhet egentligen. Det jag vet är att man måste dra låsmekanismen "spaken" mycket längre än man tror till sina lägen. Sedan har ju många tyvärr haft annat strul... Det finns massor skrivit om Shift här på Freeride, tex här [URL]https://www.freeride.se/forum/threads/salomon-shift.141795/page-9#post-1221723[/URL] Hoppas du kan hitta lite info i länken ovan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift Skitbindning!!!
Tillbaka
Topp