Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1139183" data-attributes="member: 14475"><p>Intressant att du tycker den känns så pillig.</p><p></p><p>Har bara känt på den på snö men utan att tidigare ha användt dom tyckte jag de var enkla som fan. Inte värre än annat men annorlunda, tror personligen bara det är en vanesak som allt annat. Har bytt pjäxor till denna vinter och det är klart annorlunda vid transitions med andra spännen, gåläge osv men är ju bara att vänja sig :D</p><p>Mina Kingpin är sålda och blir Shift för mig iaf! De få extra grammen tar jag gärna mot säkrare bindning, annars ser jag inget negativt med Shift.</p><p>Jag har som</p><p> [USER=54815]@Corin[/USER] inte känt mig begränsad av varken Kingpin, Beast 16 eller ATK Raider 14 men det känns skönt att ha en säkrare bindning helt enkelt!</p><p>Salomon gjorde några bindningsmissar tidigare men är enligt mig på banan fullständigt med allt numera!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1139183, member: 14475"] Intressant att du tycker den känns så pillig. Har bara känt på den på snö men utan att tidigare ha användt dom tyckte jag de var enkla som fan. Inte värre än annat men annorlunda, tror personligen bara det är en vanesak som allt annat. Har bytt pjäxor till denna vinter och det är klart annorlunda vid transitions med andra spännen, gåläge osv men är ju bara att vänja sig :D Mina Kingpin är sålda och blir Shift för mig iaf! De få extra grammen tar jag gärna mot säkrare bindning, annars ser jag inget negativt med Shift. Jag har som [USER=54815]@Corin[/USER] inte känt mig begränsad av varken Kingpin, Beast 16 eller ATK Raider 14 men det känns skönt att ha en säkrare bindning helt enkelt! Salomon gjorde några bindningsmissar tidigare men är enligt mig på banan fullständigt med allt numera! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp