Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1142803" data-attributes="member: 36337"><p>Godt poeng og jeg tror nok svaret er nei... Sett flere som kjører med tåbindingen halvveis åpen som altså ikke trykker ned hendelen og låser den i kjøremodus. Senest for to dager siden møtte jeg en med åpen tå og når jeg fortalte han at han brukte bindingen feil så var unnskyldningen at den var helt ny og han hadde ikke rukket å sette seg inn i hvordan bindingen fungerte. </p><p></p><p>Samme med de som har mistet stopperen. Stor sannsynlighet for at den bare er satt med tappene i hullene på bakbindingen og ikke klikket på plass. Om det er gjort skal det være umulig at stopperen detter av bakbindingen. Da må den fysisk draes av bunnplata og da vil det mest sannsynlig ikke være mulig å sette den tilbake...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1142803, member: 36337"] Godt poeng og jeg tror nok svaret er nei... Sett flere som kjører med tåbindingen halvveis åpen som altså ikke trykker ned hendelen og låser den i kjøremodus. Senest for to dager siden møtte jeg en med åpen tå og når jeg fortalte han at han brukte bindingen feil så var unnskyldningen at den var helt ny og han hadde ikke rukket å sette seg inn i hvordan bindingen fungerte. Samme med de som har mistet stopperen. Stor sannsynlighet for at den bare er satt med tappene i hullene på bakbindingen og ikke klikket på plass. Om det er gjort skal det være umulig at stopperen detter av bakbindingen. Da må den fysisk draes av bunnplata og da vil det mest sannsynlig ikke være mulig å sette den tilbake... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp