Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reasmus" data-source="post: 1199075" data-attributes="member: 133634"><p>Är det någon mer som var haft problem med att AFD:n inte går att justera ner tillräckligt? Jag försökte sänka den tills det skulle bli ett litet mellanrum för att sedan justera upp den till rätt läge. Det blev väldigt trögt att skruva ner vilket resulterade i att det smätte till och en liten del på motsatta sida av justerskruven lossnade.</p><p></p><p>Första bilden är det lägsta som jag kunde få ner den och den andra på delen som lossnade. Några tankar om hur man bäst löser detta?</p><p></p><p>Mvh Rasmus[ATTACH=full]2349[/ATTACH][ATTACH=full]2350[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reasmus, post: 1199075, member: 133634"] Är det någon mer som var haft problem med att AFD:n inte går att justera ner tillräckligt? Jag försökte sänka den tills det skulle bli ett litet mellanrum för att sedan justera upp den till rätt läge. Det blev väldigt trögt att skruva ner vilket resulterade i att det smätte till och en liten del på motsatta sida av justerskruven lossnade. Första bilden är det lägsta som jag kunde få ner den och den andra på delen som lossnade. Några tankar om hur man bäst löser detta? Mvh Rasmus[ATTACH type="full"]2349[/ATTACH][ATTACH type="full"]2350[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp