Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cagr" data-source="post: 1200908" data-attributes="member: 146558"><p>[</p><p></p><p></p><p>[USER=12152]@MnO[/USER] eller någon annan. Gällande elasticitet och förspänning, har du justerat den likt en del andra gjort? I så fall hur upplever du/ni bindningen efter det gällande tjuvsläpp? känns som om detta är mitt största potentiella problem med Shift. Har ingen lust precis som du är inne på att skriva upp DIN för att kompensera en dålig konstruktion och sen dra av korsbandet när man kör lite långsammare med kidsen samma dag.</p><p></p><p>Sjukt kluven då jag vill ha en bindning som går att tura med som främst kommer användas till ren åkning. Känns som att man kanske ska köpa grisen i säcken och gå på Duke PT. Finns det någon som teståkt dom än eller har Marker gjort en klassisk PR grej och fortfarande inte har bindningen klar!?</p><p></p><p>Har varit inne på Cast också men med mina knappa 70kg har inte P18 varit ett alternativ. Dock kommer P15 tillbaka nästa år och är kompatibel med cast. Finns någon leverantör av Cast i Sverige/EU eller måste man beställa direkt från US?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cagr, post: 1200908, member: 146558"] [ [USER=12152]@MnO[/USER] eller någon annan. Gällande elasticitet och förspänning, har du justerat den likt en del andra gjort? I så fall hur upplever du/ni bindningen efter det gällande tjuvsläpp? känns som om detta är mitt största potentiella problem med Shift. Har ingen lust precis som du är inne på att skriva upp DIN för att kompensera en dålig konstruktion och sen dra av korsbandet när man kör lite långsammare med kidsen samma dag. Sjukt kluven då jag vill ha en bindning som går att tura med som främst kommer användas till ren åkning. Känns som att man kanske ska köpa grisen i säcken och gå på Duke PT. Finns det någon som teståkt dom än eller har Marker gjort en klassisk PR grej och fortfarande inte har bindningen klar!? Har varit inne på Cast också men med mina knappa 70kg har inte P18 varit ett alternativ. Dock kommer P15 tillbaka nästa år och är kompatibel med cast. Finns någon leverantör av Cast i Sverige/EU eller måste man beställa direkt från US? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp