Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1201815" data-attributes="member: 36337"><p>Til dere som sliter med tjuvslapp av bindingen... Hvordan ser deres pjaxor ut? Nye freste eller slitte med dårlige såler? Det finnes mange faktorer som gjør at en binding slipper, men om man har stilt inn bindingen rett og ikke har slitte sko kan jeg ikke skjønne hvordan dere får det til. Har på mine snart 3 år med bindingen ikke hatt ett eneste tjuvslepp. Første utgave hadde jeg et par slepp på, men det var kombinasjonen dårlig innstilt tå plate samt litt barnesykdommer. På mine modeller som har kommet etter pre produksjons utgaven har jeg ikke hatt det problemet. Vil si jeg kjører hardt under alle typer forhold. Mine bindinger står på 11 tror jeg veier 75kg. Tidligere med kraftigere bindinger kjørte jeg vel på typ 13 de årene jeg konkurrerte i frikjøring og selv med lavere din tåler de hard kjøring, park, klippedropp og stor fart. Jeg er ingen finslepen tekniker, men opplever aldri tjuvslepp selv om jeg ser flere her sliter med det og har hatt venner som har opplevd det samme. </p><p></p><p>Kort oppsummert tror jeg kombinasjonen feil innstilt binding og slitte boots ofte er hovedgrunnen til det. Shift er som mange vet en binding som krever nøyaktig innstilling for å fungere 100% noen mener det er en svakhet, men har man gjort det rett en gang så trenger man ikke gjøre det om... .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1201815, member: 36337"] Til dere som sliter med tjuvslapp av bindingen... Hvordan ser deres pjaxor ut? Nye freste eller slitte med dårlige såler? Det finnes mange faktorer som gjør at en binding slipper, men om man har stilt inn bindingen rett og ikke har slitte sko kan jeg ikke skjønne hvordan dere får det til. Har på mine snart 3 år med bindingen ikke hatt ett eneste tjuvslepp. Første utgave hadde jeg et par slepp på, men det var kombinasjonen dårlig innstilt tå plate samt litt barnesykdommer. På mine modeller som har kommet etter pre produksjons utgaven har jeg ikke hatt det problemet. Vil si jeg kjører hardt under alle typer forhold. Mine bindinger står på 11 tror jeg veier 75kg. Tidligere med kraftigere bindinger kjørte jeg vel på typ 13 de årene jeg konkurrerte i frikjøring og selv med lavere din tåler de hard kjøring, park, klippedropp og stor fart. Jeg er ingen finslepen tekniker, men opplever aldri tjuvslepp selv om jeg ser flere her sliter med det og har hatt venner som har opplevd det samme. Kort oppsummert tror jeg kombinasjonen feil innstilt binding og slitte boots ofte er hovedgrunnen til det. Shift er som mange vet en binding som krever nøyaktig innstilling for å fungere 100% noen mener det er en svakhet, men har man gjort det rett en gang så trenger man ikke gjøre det om... . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp