Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 1214516" data-attributes="member: 30888"><p>Hallå,</p><p></p><p>Ännu en shift fundering. Tycker att det är en ganska stor glipa mellan bindningen och skidan längst fram på tådelen. Bifogar en bild.</p><p></p><p>Har inte monterat bindingen själv men har försökt att läsa på hur bindningen monteras. Som jag har fattat det är det 5 fästpunkter för tådelen, en bricka som skruvas fast med en skruv något längre fram än "vingarna" på bindningen. Sedan är det 4 stycken skruvar längre bak. </p><p></p><p>Det jag undrar är om det är flera som har glipan som jag har? Jag ser inte heller något sätt hur jag skulle kunna minska ner glipan. Skruvar jag på de 4 vanliga skruvarna kommer det inte påverka den främre delen av bindningen, och jag antar att brickan är skruvad ner mot botten av skidan. [ATTACH=full]6802[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 1214516, member: 30888"] Hallå, Ännu en shift fundering. Tycker att det är en ganska stor glipa mellan bindningen och skidan längst fram på tådelen. Bifogar en bild. Har inte monterat bindingen själv men har försökt att läsa på hur bindningen monteras. Som jag har fattat det är det 5 fästpunkter för tådelen, en bricka som skruvas fast med en skruv något längre fram än "vingarna" på bindningen. Sedan är det 4 stycken skruvar längre bak. Det jag undrar är om det är flera som har glipan som jag har? Jag ser inte heller något sätt hur jag skulle kunna minska ner glipan. Skruvar jag på de 4 vanliga skruvarna kommer det inte påverka den främre delen av bindningen, och jag antar att brickan är skruvad ner mot botten av skidan. [ATTACH type="full"]6802[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp