Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1214520" data-attributes="member: 83225"><p>Det funkar precis som du säger och om man tittar på din bild ser det ju ut som att bindningen sitter tight mot skidan där den stora skruven är. Den går bara att skruva ner till ett visst läge och tightare går det inte att få det. De två bakersta skruvarna sen sitter i en plastbit som åker fram och tillbaka och är antagligen inte helt stum. De två skruvarna som du ser är ju dock helt vanliga skruvar. Kollar man på bilden också så framgår det ju ganska tydligt att all kraft från pjäxan hamnar där bindningen sitter tight mot skidan. Så det där skulle iaf inte jag oroa mig över.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1214520, member: 83225"] Det funkar precis som du säger och om man tittar på din bild ser det ju ut som att bindningen sitter tight mot skidan där den stora skruven är. Den går bara att skruva ner till ett visst läge och tightare går det inte att få det. De två bakersta skruvarna sen sitter i en plastbit som åker fram och tillbaka och är antagligen inte helt stum. De två skruvarna som du ser är ju dock helt vanliga skruvar. Kollar man på bilden också så framgår det ju ganska tydligt att all kraft från pjäxan hamnar där bindningen sitter tight mot skidan. Så det där skulle iaf inte jag oroa mig över. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp