Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kagstrom" data-source="post: 1270891" data-attributes="member: 142001"><p>Kapar den här tråden med en ny fråga:</p><p>Jag har ett par Shift 13 som jag haft sen de lanserades, har förstått att det skett en den uppdateringar sen dess, bla så är DIN skalan nu mer "rätt" än den var i början vilket lett till att de tidiga fick man skruva upp rätt rejält för att de skulle sitta fast. Men när man väl lärde sig det så är jag supernöjd med bindningarna.</p><p></p><p>Har nu upptäckt att bakbindningen glappar rejält, mellan fästplattan och bindningen. Det är ju en plast "sleave" eller bussning mellan själva monteringsplattan och bindningen, Den bussningen verkar ge med sig och har till och med spruckit på sina ställen..</p><p></p><p>Nu var det allmänna skicket på mina så pass nedgåget så jag har valt att beställa ett par helt nya bindningar, men vet någon om just dessa bussningar går att köpa löst? Vore ju skönt att ha dessa bindningar till över att eventuellt sätta på ett par andra skidor.</p><p>[ATTACH=full]21233[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kagstrom, post: 1270891, member: 142001"] Kapar den här tråden med en ny fråga: Jag har ett par Shift 13 som jag haft sen de lanserades, har förstått att det skett en den uppdateringar sen dess, bla så är DIN skalan nu mer "rätt" än den var i början vilket lett till att de tidiga fick man skruva upp rätt rejält för att de skulle sitta fast. Men när man väl lärde sig det så är jag supernöjd med bindningarna. Har nu upptäckt att bakbindningen glappar rejält, mellan fästplattan och bindningen. Det är ju en plast "sleave" eller bussning mellan själva monteringsplattan och bindningen, Den bussningen verkar ge med sig och har till och med spruckit på sina ställen.. Nu var det allmänna skicket på mina så pass nedgåget så jag har valt att beställa ett par helt nya bindningar, men vet någon om just dessa bussningar går att köpa löst? Vore ju skönt att ha dessa bindningar till över att eventuellt sätta på ett par andra skidor. [ATTACH type="full"]21233[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Shift
Tillbaka
Topp