Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Shogun vs K2 Coomback
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcus-ts" data-source="post: 1036471" data-attributes="member: 86891"><p>Håller inte med om att CoomBack:en skulle bli för mjuk i pist, i vart fall inte med dina måttliga 68kg. Väger in på 84kg själv och älskar den jävla skidan. Helt klockren om du vill ha en allsidig skida och om du har bra teknik och vässade kanter så funkar den helt ypperligt över hela berget, ock i pist. Har jobbat på patrull ngr säsonger och detta är utan tvekan min favorit, även många andras då jag jobbade i Kanada då den var mångsidig och lätt samt kostade inte skjortan=bra rock ski/pengar över till annat gott.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcus-ts, post: 1036471, member: 86891"] Håller inte med om att CoomBack:en skulle bli för mjuk i pist, i vart fall inte med dina måttliga 68kg. Väger in på 84kg själv och älskar den jävla skidan. Helt klockren om du vill ha en allsidig skida och om du har bra teknik och vässade kanter så funkar den helt ypperligt över hela berget, ock i pist. Har jobbat på patrull ngr säsonger och detta är utan tvekan min favorit, även många andras då jag jobbade i Kanada då den var mångsidig och lätt samt kostade inte skjortan=bra rock ski/pengar över till annat gott. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Shogun vs K2 Coomback
Tillbaka
Topp