Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon Skider, kolla hitt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backstr0m" data-source="post: 524193" data-attributes="member: 72680"><p>Av: banaz Online | Idag 21:35 Citera </p><p></p><p>Om du reklamerar dem är chansen stor att du får ett par nya enligt min erfarenhet. Själv reklamerade jag fyra par skidor förra året, dock inte salomon, men ändå. Fick nya var gång men det tog mellan 4 och 7 veckor varje gång, förutom sista paret ja reklamera som gick i sönder i maj. Dem fick jag nu i december. </p><p></p><p>reklamera via butiken som jag köpte dem i. Men reklamationstiden är lång, det kommer ta sjukt lång tid att få dem reklamerade men förmodligen får du nya. Min lösning på problemet var att jag alltid hade minst 2 par skidor utifall att något par gick sönder. </p><p></p><p>Så om du vill reklamera så får du antingen avstå från skidåkningen eller åka på ett annat par tillsvidare skulle jag tro. </p><p></p><p>Och visst kan man tycka att skidorna bör hålla när dem kostar så mycket, men det gör dem inte alltid, </p><p></p><p>visst ja, jag hade ett par armada ar6. Så dem var inte heller helt billiga men gick sönder ändå, lycka till.</p><p></p><p></p><p>Tack för ett bra svar !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backstr0m, post: 524193, member: 72680"] Av: banaz Online | Idag 21:35 Citera Om du reklamerar dem är chansen stor att du får ett par nya enligt min erfarenhet. Själv reklamerade jag fyra par skidor förra året, dock inte salomon, men ändå. Fick nya var gång men det tog mellan 4 och 7 veckor varje gång, förutom sista paret ja reklamera som gick i sönder i maj. Dem fick jag nu i december. reklamera via butiken som jag köpte dem i. Men reklamationstiden är lång, det kommer ta sjukt lång tid att få dem reklamerade men förmodligen får du nya. Min lösning på problemet var att jag alltid hade minst 2 par skidor utifall att något par gick sönder. Så om du vill reklamera så får du antingen avstå från skidåkningen eller åka på ett annat par tillsvidare skulle jag tro. Och visst kan man tycka att skidorna bör hålla när dem kostar så mycket, men det gör dem inte alltid, visst ja, jag hade ett par armada ar6. Så dem var inte heller helt billiga men gick sönder ändå, lycka till. Tack för ett bra svar ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon Skider, kolla hitt!
Tillbaka
Topp