Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon Skider, kolla hitt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vogeltorparn" data-source="post: 524213" data-attributes="member: 87233"><p>Lyssna på s_ahlen mannen! Borra ett fett hål i skidan, fota och maila till Conrad. Sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta på att posten knackar på med ett par flång nya lagg! :oP</p><p></p><p>Realistiskt! Jag skulle också vara tveksam till att reklamera en parkskida som ser ut som den råkat ut för en kass landning (crash?). Det är ju inte direkt ett fabrikationsfel?!</p><p>Men what the heck! Självklart ska du testa! Lyckas du få igenom en reklamation så är det bara att gratulera men jag tänker inte satsa mina sista pengar på att du ror hem det...</p><p></p><p>Som nån sa, kontakta Salomons generalagent och dra en snyftare om att du köpte skidorna i alperna på en resa med päronen och att de pajade nu när du kommit hem och drog iväg på en skidresa i Sverige. Sväljer de det så är det väl bra annars så får du nog gå via SC. Jag har dock nåt i bakhuvet om garantier och EU, tror det borde gå att reklamera var som helst inom EU men jag kan mycket väl ha fel!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vogeltorparn, post: 524213, member: 87233"] Lyssna på s_ahlen mannen! Borra ett fett hål i skidan, fota och maila till Conrad. Sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta på att posten knackar på med ett par flång nya lagg! :oP Realistiskt! Jag skulle också vara tveksam till att reklamera en parkskida som ser ut som den råkat ut för en kass landning (crash?). Det är ju inte direkt ett fabrikationsfel?! Men what the heck! Självklart ska du testa! Lyckas du få igenom en reklamation så är det bara att gratulera men jag tänker inte satsa mina sista pengar på att du ror hem det... Som nån sa, kontakta Salomons generalagent och dra en snyftare om att du köpte skidorna i alperna på en resa med päronen och att de pajade nu när du kommit hem och drog iväg på en skidresa i Sverige. Sväljer de det så är det väl bra annars så får du nog gå via SC. Jag har dock nåt i bakhuvet om garantier och EU, tror det borde gå att reklamera var som helst inom EU men jag kan mycket väl ha fel! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Salomon Skider, kolla hitt!
Tillbaka
Topp