Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon skor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jra_racing" data-source="post: 146376" data-attributes="member: 56286"><p>Har testat ett par salomon skor som verkar kunna passa mig bra. Kommer dock inte ihåg vad de hette men det spelar ingen roll det jag undrar över var deras snörning istället för att knyta dom så drar man ihop dom med en grej. Säljaren sa att salomon hade det på alla sina boots och att det funkade bra han hade själv såna men jag vart lite undrande för jag fick för mig att man skulle dra sönder dom ganska snart eller har jag fel? Någon som använder salomon vad tycker ni i övrigt om dom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jra_racing, post: 146376, member: 56286"] Har testat ett par salomon skor som verkar kunna passa mig bra. Kommer dock inte ihåg vad de hette men det spelar ingen roll det jag undrar över var deras snörning istället för att knyta dom så drar man ihop dom med en grej. Säljaren sa att salomon hade det på alla sina boots och att det funkade bra han hade själv såna men jag vart lite undrande för jag fick för mig att man skulle dra sönder dom ganska snart eller har jag fel? Någon som använder salomon vad tycker ni i övrigt om dom? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon skor
Tillbaka
Topp