Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Salomon smax 1947/ k2 disruption /atomic
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timjoh" data-source="post: 1244758" data-attributes="member: 133207"><p>Hello! </p><p>Letar ett par nya skidor. Absolut inget proffs, åker till Åre 1 gång om året sen någon mindre utflykt under året om vädret tillåter här neråt söder. Men har gärna alltid ett par skidor hemma för att enkelt kunna åka iväg. </p><p>Har idag ett par k2 sight twintip</p><p></p><p>Kollat lite på salomon smax 1947</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.stadium.se/sport/alpint/alpinskidor/357090101/salomon.s-max-1947.blue-orange[/URL]</p><p></p><p>Samt k2 disruption 76c</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.stadium.se/sport/alpint/alpinskidor/356437102/k2.disruption-76c.black[/URL]</p><p></p><p>Atomic savor 5</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.xxl.se/atomic-atomic-savor-5-carvingskida-herr-gra/p/1190810_1_style[/URL]</p><p></p><p>Jag gillar att åka och syftet är att bli bättre och bättre. Men är lite tveksam till. Midjan hur smalt.man vågar gå? Samt överlag man vill ju klara sig åka även när det är uppkört <img class="smilie smilie--emoji" alt="😊" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png" title="Smiling face with smiling eyes :blush:" data-shortname=":blush:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timjoh, post: 1244758, member: 133207"] Hello! Letar ett par nya skidor. Absolut inget proffs, åker till Åre 1 gång om året sen någon mindre utflykt under året om vädret tillåter här neråt söder. Men har gärna alltid ett par skidor hemma för att enkelt kunna åka iväg. Har idag ett par k2 sight twintip Kollat lite på salomon smax 1947 [URL unfurl="true"]https://www.stadium.se/sport/alpint/alpinskidor/357090101/salomon.s-max-1947.blue-orange[/URL] Samt k2 disruption 76c [URL unfurl="true"]https://www.stadium.se/sport/alpint/alpinskidor/356437102/k2.disruption-76c.black[/URL] Atomic savor 5 [URL unfurl="true"]https://www.xxl.se/atomic-atomic-savor-5-carvingskida-herr-gra/p/1190810_1_style[/URL] Jag gillar att åka och syftet är att bli bättre och bättre. Men är lite tveksam till. Midjan hur smalt.man vågar gå? Samt överlag man vill ju klara sig åka även när det är uppkört 😊 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Salomon smax 1947/ k2 disruption /atomic
Tillbaka
Topp