P perslow Ny medlem 2010-12-18 salomon spk #1 Är det någon som vet om det är någon skillnad mellan den gamla blåa kreation modellen och den nya svart och röda.
Är det någon som vet om det är någon skillnad mellan den gamla blåa kreation modellen och den nya svart och röda.