Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 14 Driver eller Marker Griffon 12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmarcus" data-source="post: 851091" data-attributes="member: 82708"><p>Lånar tråden lite istället för att göra en ny.</p><p></p><p>Nu efter vintern eller tills nästa vinter kommer det inhandlas nya skidor. Ett par AM skidor, så armada arv föll mig helt i smaken.</p><p>Har ett par Line Chronic hemma som är slutkörda men duger helt klart som parkskida, därav valet till en ny AM skida.</p><p></p><p>Men nu när jag kikar lite och har pratat med skidguider från Frankrike, så tyckte dom jag skulle köpa griffon 12 schizo , för att även kunna ha den till park och OP. Själv är jag inne på en sth 14 driver, då jag är väldigt tveksam på om schizo håller.</p><p></p><p>Jag har ingen större erfarenhet av OP åkning som vissa andra här på forumet har, så därför undrar jag vilken man ska köpa? En lite mer bakmonterad sth 14 eller en schizo?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmarcus, post: 851091, member: 82708"] Lånar tråden lite istället för att göra en ny. Nu efter vintern eller tills nästa vinter kommer det inhandlas nya skidor. Ett par AM skidor, så armada arv föll mig helt i smaken. Har ett par Line Chronic hemma som är slutkörda men duger helt klart som parkskida, därav valet till en ny AM skida. Men nu när jag kikar lite och har pratat med skidguider från Frankrike, så tyckte dom jag skulle köpa griffon 12 schizo , för att även kunna ha den till park och OP. Själv är jag inne på en sth 14 driver, då jag är väldigt tveksam på om schizo håller. Jag har ingen större erfarenhet av OP åkning som vissa andra här på forumet har, så därför undrar jag vilken man ska köpa? En lite mer bakmonterad sth 14 eller en schizo? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 14 Driver eller Marker Griffon 12?
Tillbaka
Topp