Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 16 eller Marker Griffon 12 till Anthem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbtor" data-source="post: 559659" data-attributes="member: 66159"><p>jag kan svara på frågan om anthem! </p><p>Det är en sjukt roliga och bred parkskida. Som du säkert redan vet har den butterzones, sjukt kul om man ska buttra och jibba men själv tycker jag de förstör lite för stora hopp. Känns lite ostabilt i kicken om du inte har vikten precis ovanför skidan. Själv är jag 188 lång och väger runt en 85 kg, jag körde på 180 långa skidor. Och du väger ju upp mot en 80 så jag tror dessa skidor kommer bli för mjuka för dig. Visst du kanske gillar mjuka skidor men tro mig dessa är verkligen föööör mjuka.</p><p></p><p></p><p>Sammanfattning:</p><p>Höga farter, stora hopp och feta tricks: Köp då inte anthem.</p><p>Låga till mellan farter, halvstora hopp och massa jibbs: Köp ett par anthem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbtor, post: 559659, member: 66159"] jag kan svara på frågan om anthem! Det är en sjukt roliga och bred parkskida. Som du säkert redan vet har den butterzones, sjukt kul om man ska buttra och jibba men själv tycker jag de förstör lite för stora hopp. Känns lite ostabilt i kicken om du inte har vikten precis ovanför skidan. Själv är jag 188 lång och väger runt en 85 kg, jag körde på 180 långa skidor. Och du väger ju upp mot en 80 så jag tror dessa skidor kommer bli för mjuka för dig. Visst du kanske gillar mjuka skidor men tro mig dessa är verkligen föööör mjuka. Sammanfattning: Höga farter, stora hopp och feta tricks: Köp då inte anthem. Låga till mellan farter, halvstora hopp och massa jibbs: Köp ett par anthem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 16 eller Marker Griffon 12 till Anthem
Tillbaka
Topp