Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 16 eller Marker Griffon 12 till Anthem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 559775" data-attributes="member: 46389"><p>Verkar som det blir ett par anthem ändå. Jag gillar mjuka skidor somfan och prioriterar faktiskt småjibs och lekfullhet före stora landningar. Sen att de är bredare än afterbangs gör ju säkert sitt om det dumpar på eftermiddagen...</p><p>Jag har aldrig provat varken chronic, chronic cryptonite eller mastermind men jag tycker att de verkar lite väl stela och hårda för mig.</p><p>Marker griffonbindningen ingår i ett paketpris med montering och allt, men jag ska se om man kan få en sth 16 istället för rimligt pris. DIN 16 känns ju trots allt lite säkrare än 12...</p><p></p><p>Tack som fan för alla seriösa svar! Det har hjälpt mycket^^ Puss på er pöjkar!<3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 559775, member: 46389"] Verkar som det blir ett par anthem ändå. Jag gillar mjuka skidor somfan och prioriterar faktiskt småjibs och lekfullhet före stora landningar. Sen att de är bredare än afterbangs gör ju säkert sitt om det dumpar på eftermiddagen... Jag har aldrig provat varken chronic, chronic cryptonite eller mastermind men jag tycker att de verkar lite väl stela och hårda för mig. Marker griffonbindningen ingår i ett paketpris med montering och allt, men jag ska se om man kan få en sth 16 istället för rimligt pris. DIN 16 känns ju trots allt lite säkrare än 12... Tack som fan för alla seriösa svar! Det har hjälpt mycket^^ Puss på er pöjkar!<3 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon STH 16 eller Marker Griffon 12 till Anthem
Tillbaka
Topp