Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon suspect 10/11 eller Armada pipe cleaner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 812809" data-attributes="member: 46762"><p>jag har lite svårt att minnas hur PC'n flexar (den är ju lite styvare än AR-skidorna, men de är ju i sin tur mjuka), men Suspecten är en hyfsat styv skida jämfört med majoriteten av parkskidorna där ute... Jag skulle säga att det är väldigt jämnt, kanske att Suspecten pallar din vikt lite bättre. Det är ungefär lika bra hållbarhet på båda, det finns åkare som har pajjat både Armada och Salomon, och det finns folk som har haft par som har hållit hur bra som helst.</p><p></p><p>Om du har möjlighet att titta på annat (med tanke på att du köper nya Salomon), spana in Pro Pipe'n eller förra årets Dumont. Snäppet kralligare än Suspect, vilket bör passa dig bättre. Nu har du iofs inte sagt något om vilka skidor du gillar, men jag antar bara att du inte gillar pissmjuka grejer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 812809, member: 46762"] jag har lite svårt att minnas hur PC'n flexar (den är ju lite styvare än AR-skidorna, men de är ju i sin tur mjuka), men Suspecten är en hyfsat styv skida jämfört med majoriteten av parkskidorna där ute... Jag skulle säga att det är väldigt jämnt, kanske att Suspecten pallar din vikt lite bättre. Det är ungefär lika bra hållbarhet på båda, det finns åkare som har pajjat både Armada och Salomon, och det finns folk som har haft par som har hållit hur bra som helst. Om du har möjlighet att titta på annat (med tanke på att du köper nya Salomon), spana in Pro Pipe'n eller förra årets Dumont. Snäppet kralligare än Suspect, vilket bör passa dig bättre. Nu har du iofs inte sagt något om vilka skidor du gillar, men jag antar bara att du inte gillar pissmjuka grejer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon suspect 10/11 eller Armada pipe cleaner?
Tillbaka
Topp