Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Suspect 2011. Nån som testat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 834603" data-attributes="member: 58560"><p>Ge mig en bra källa som säger att stålkanterna är så mycket sämre på suspect som på vilken annan skida som hellst så ditt inlägg verkligen tillför någonting.</p><p></p><p></p><p>Dom har edge-armor som ska hålla ihop stålkanterna bättre än om det inte fanns och om man bara railar så pajar dom flesta stålkanterna.</p><p></p><p></p><p></p><p>Jag antar att du har läst att det är 2 pers i recentionen av förra årsmodellen som har skrivit så, men det är samma person och det är under 10 recentioner på skidan ... tror nog allt att det såldes fler än 10 par förra året :P</p><p></p><p>Lika så va det många som klagade på topsheetet men det går också alltid sönder om man inte kan åka så varför klaga på skidorna när det är användarna som förstör dom?</p><p></p><p></p><p>Jag gillade fjolårets enormt när jag provade dom på skidtestarhelgen (tandå , åre) sen att man kan köpa årets med griffons o frakt från conrad för 3300-3400 gör dom till det mest prisvärda på marknaden idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 834603, member: 58560"] Ge mig en bra källa som säger att stålkanterna är så mycket sämre på suspect som på vilken annan skida som hellst så ditt inlägg verkligen tillför någonting. Dom har edge-armor som ska hålla ihop stålkanterna bättre än om det inte fanns och om man bara railar så pajar dom flesta stålkanterna. Jag antar att du har läst att det är 2 pers i recentionen av förra årsmodellen som har skrivit så, men det är samma person och det är under 10 recentioner på skidan ... tror nog allt att det såldes fler än 10 par förra året :P Lika så va det många som klagade på topsheetet men det går också alltid sönder om man inte kan åka så varför klaga på skidorna när det är användarna som förstör dom? Jag gillade fjolårets enormt när jag provade dom på skidtestarhelgen (tandå , åre) sen att man kan köpa årets med griffons o frakt från conrad för 3300-3400 gör dom till det mest prisvärda på marknaden idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Suspect 2011. Nån som testat?
Tillbaka
Topp