Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon suspect VS Atomic punx 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oabrahamsson" data-source="post: 926356" data-attributes="member: 84179"><p>Suspect är oavsett en riktigt bra parkskida. Ingen kan säga något om det. Bara det att många riktigt duktiga åkare kör med suspect måste väl ändå tala för sig själv? Skulle man inte gilla skidan skulle man byta, det tror jag iaf. Visst, ovansidan trasar sig ganska lätt, men sen när åkte man skidor med lacken på skidorna? Är du en söndagsåkare som vill ha fina skidor, köp inte suspect. Är du en parkåkare som shreddar stenhårt och skiter i hur det ser ut, bara vill ha det bästa i parken, välj suspect. Sen funkar säkert punx bra, men personligen gillar jag inte mjuka skidor, så därför köpte jag suspect till detta året..</p><p></p><p>Vill du å andra sidan köra offpist ska du definitivt välja någon parkskida med rocker! 2012 eller någon armada skulle jag säga, men inte suspect eller någon annan som är symmetrisk.</p><p></p><p>Tycker för övrigt att pajjkastningen från de äldres sida är ett bevis på hur omogna de är. släpp det bara.. man behöver inte kasta skit på varandra, bara fett omoget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oabrahamsson, post: 926356, member: 84179"] Suspect är oavsett en riktigt bra parkskida. Ingen kan säga något om det. Bara det att många riktigt duktiga åkare kör med suspect måste väl ändå tala för sig själv? Skulle man inte gilla skidan skulle man byta, det tror jag iaf. Visst, ovansidan trasar sig ganska lätt, men sen när åkte man skidor med lacken på skidorna? Är du en söndagsåkare som vill ha fina skidor, köp inte suspect. Är du en parkåkare som shreddar stenhårt och skiter i hur det ser ut, bara vill ha det bästa i parken, välj suspect. Sen funkar säkert punx bra, men personligen gillar jag inte mjuka skidor, så därför köpte jag suspect till detta året.. Vill du å andra sidan köra offpist ska du definitivt välja någon parkskida med rocker! 2012 eller någon armada skulle jag säga, men inte suspect eller någon annan som är symmetrisk. Tycker för övrigt att pajjkastningen från de äldres sida är ett bevis på hur omogna de är. släpp det bara.. man behöver inte kasta skit på varandra, bara fett omoget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon suspect VS Atomic punx 2012
Tillbaka
Topp