Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon teneighty eller Head Mad_trix JoJo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 85612" data-attributes="member: 32948"><p>Szick-O: Nej nej det finns ju inga proffs som åker på det käket. Jag har hört att Jon Olsson bara äter kroppkaka. Då måste det ju vara bra! Å andra sidan så åker Dominique Perret på Fondue, så det är ju lite vilket som.</p><p></p><p>För att summera det hela så kan jag råda er att INTE testa er fram själva. Då finns risk att man bildar sig en egen uppfattning om vad som är bra och dåligt och riskerar att välja en maträtt som inget proffs åker på! Tänk vad hemskt att komma till backen med en fjollig soppa i magen när polarna kommer med sina feta specktellers... Pinsamt!</p><p></p><p>Smaklig måltid!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 85612, member: 32948"] Szick-O: Nej nej det finns ju inga proffs som åker på det käket. Jag har hört att Jon Olsson bara äter kroppkaka. Då måste det ju vara bra! Å andra sidan så åker Dominique Perret på Fondue, så det är ju lite vilket som. För att summera det hela så kan jag råda er att INTE testa er fram själva. Då finns risk att man bildar sig en egen uppfattning om vad som är bra och dåligt och riskerar att välja en maträtt som inget proffs åker på! Tänk vad hemskt att komma till backen med en fjollig soppa i magen när polarna kommer med sina feta specktellers... Pinsamt! Smaklig måltid! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon teneighty eller Head Mad_trix JoJo?
Tillbaka
Topp