Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Teneighty Gun 185 eller 175
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LITEFORTARE" data-source="post: 139901" data-attributes="member: 14063"><p>Hello Jag har själv haft tre par Pocket rocket som du kanska vet är samma skida fast annan grafic.</p><p>Du ska 185cm och inget annat dom som sa 175cm säger fel.</p><p>Jag är själv 182cm och väger 75kg.</p><p></p><p>Skidan fungerar utmärkt i pist för att vara en "Feting".</p><p></p><p>I dagens skidval får man ju bestämma sig vad det man vill utge sig för i backen.</p><p></p><p>Med det menar jag att du får "tulla lite på"pistegenskaperna om du vill ha en bra puder skida och tacka dig själv att du valde 185or när du åker Offpist.</p><p></p><p>LYCKA TILL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LITEFORTARE, post: 139901, member: 14063"] Hello Jag har själv haft tre par Pocket rocket som du kanska vet är samma skida fast annan grafic. Du ska 185cm och inget annat dom som sa 175cm säger fel. Jag är själv 182cm och väger 75kg. Skidan fungerar utmärkt i pist för att vara en "Feting". I dagens skidval får man ju bestämma sig vad det man vill utge sig för i backen. Med det menar jag att du får "tulla lite på"pistegenskaperna om du vill ha en bra puder skida och tacka dig själv att du valde 185or när du åker Offpist. LYCKA TILL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Teneighty Gun 185 eller 175
Tillbaka
Topp