salomon teneighty skidor..

JonH

Ny medlem
salomon teneighty skidor..
Är de inga som har tänkt köpa ett par salomon teneighty 08/09 skidor till iår?
Jag säger inte att jag har ett par sprillans nya salomon teneighty 08/09 skidor fortfarande inplastade till ett billigare pris i mina annonser för då skulle de ju gillas som reklam:P
Ja bara undrar ifall de är några som har tänkt köpa den modellen?:P
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp