Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Threat 08/09, allroundskida ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nkz" data-source="post: 530202" data-attributes="member: 93442"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är relativt ny inom skidåkning men behärskar endå pist, svensk offpist och även lättare hopp, jag har tittat runt lite på olika skidor och fastnat för ett par salomon threat med salomon N sth 14 bindningar från sport-conrad. Skidorna kommer användas till åkning i pist , lössnö och även för att lära mig att åka i parken. Min fråga är nu om den här skidan är en bra allroundskida, och om det är en bra skida att utvecklas med!</p><p>Jag är 178cm, väger 73kg och har tänkt mig 171 i längd på skidorna.</p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nkz, post: 530202, member: 93442"] Hej! Jag är relativt ny inom skidåkning men behärskar endå pist, svensk offpist och även lättare hopp, jag har tittat runt lite på olika skidor och fastnat för ett par salomon threat med salomon N sth 14 bindningar från sport-conrad. Skidorna kommer användas till åkning i pist , lössnö och även för att lära mig att åka i parken. Min fråga är nu om den här skidan är en bra allroundskida, och om det är en bra skida att utvecklas med! Jag är 178cm, väger 73kg och har tänkt mig 171 i längd på skidorna. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Threat 08/09, allroundskida ?
Tillbaka
Topp