Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-Free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4912" data-attributes="member: 10565"><p>jag instämmer inte med föregånde talare. Jag kör själv på ett par X-Scream 9 och tycker att det är en riktigt kul skida, trots att jag har åkt skidor i 19 år och åker aggresivt och bra. Och visst är det väll en carvingskida, annars skulle ju midjan på skidan vara nästan samma som måttet på baken. Och det är just hela idén med skidan att man skall åka den på skär för att få den att svänga och gå stabilt. Är man väldigt tung kan den väll upplevas som lite mjuk, men den är fortfarande väldigt vridstyv och stabil. Den funkar också helt ok offpist. Om man slutligen köper en skida för att få status kanske man skall börja fundera på ett och annat...</p><p>Men mitt tips är att slå till, 1800:-</p><p>är ju trots allt inte så mycket pengar. Inte för dom skidorna.</p><p>/ Rock on!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4912, member: 10565"] jag instämmer inte med föregånde talare. Jag kör själv på ett par X-Scream 9 och tycker att det är en riktigt kul skida, trots att jag har åkt skidor i 19 år och åker aggresivt och bra. Och visst är det väll en carvingskida, annars skulle ju midjan på skidan vara nästan samma som måttet på baken. Och det är just hela idén med skidan att man skall åka den på skär för att få den att svänga och gå stabilt. Är man väldigt tung kan den väll upplevas som lite mjuk, men den är fortfarande väldigt vridstyv och stabil. Den funkar också helt ok offpist. Om man slutligen köper en skida för att få status kanske man skall börja fundera på ett och annat... Men mitt tips är att slå till, 1800:- är ju trots allt inte så mycket pengar. Inte för dom skidorna. / Rock on!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-Free
Tillbaka
Topp