G glennart Ny medlem 2005-02-12 Salomon x-scream 8 pilot? #1 Hejsan! Det vore kul om någon som hade erfarenhet av den här skidan kunde skriva lite om den eftersom jag funderar på att köpa den..... Tack
Hejsan! Det vore kul om någon som hade erfarenhet av den här skidan kunde skriva lite om den eftersom jag funderar på att köpa den..... Tack