Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-scream Series
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 9574" data-attributes="member: 13863"><p>Nu när jag tänkt efter en stund är jag ganska säker på att det var omkring 5 500 kronor det stod på prislappen.</p><p></p><p>För övrigt anser jag att X-Scream är en fantastiskt bra allroundskida. Lättåkt, lekfull, förlåtande, väl dämpad, bra i såväl korta som långa svängar. När det gäller isgrepp och "energi" i kortsväng har den dock brister. Men med väl slipade kanter fungerar den dock godtagbart även när det är isigt. Sitt bästa presterar den dock utanför de preparerade pisterna.</p><p></p><p>Ett säkert köp, men inte speciellt spännande...</p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 9574, member: 13863"] Nu när jag tänkt efter en stund är jag ganska säker på att det var omkring 5 500 kronor det stod på prislappen. För övrigt anser jag att X-Scream är en fantastiskt bra allroundskida. Lättåkt, lekfull, förlåtande, väl dämpad, bra i såväl korta som långa svängar. När det gäller isgrepp och "energi" i kortsväng har den dock brister. Men med väl slipade kanter fungerar den dock godtagbart även när det är isigt. Sitt bästa presterar den dock utanför de preparerade pisterna. Ett säkert köp, men inte speciellt spännande... MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-scream Series
Tillbaka
Topp