Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-Scream som telisar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5726" data-attributes="member: 10565"><p>hoj hoj...</p><p>Kom hem ifrån Trysil igår (sön) efter fyra dagar intensivt åka...</p><p>Det snöade både när jag var där och när jag åkte hem så snö finns det.</p><p></p><p>Hittade lite schysst Offpist/skogsåkning borta vid "Skihytte"...det ligger till vänster om "turistcentret"...Jag åkte upp med släpliften, klev av till vänster och åkte ner bredvid liften...det var en del som åkte där så jag vet inte hur det ser ut nu, men då var det schysst å djupt!</p><p></p><p>Ett annat ställe är om du åker bort mot "Höggega"...till höger om "turistcentret"...</p><p>där finns det en knapplift(Hästen tror jag den heter), om du åker upp för den till toppen så går det nog att hitta några schyssta åk...</p><p>Ett annat bra ställe är om du åker bort mot "skihytte" och åker över till andra sidan där...först får man ta en riktig seg släplift och sen får man staka sig ca 100 m. snett uppför vänster till slutet av en annan släplift. Åker man bredvid den liften (har bara åkt till vänster om den sett uppifrån) så har man hyffsat Offpist...tyvär var det stängt där när jag var där, men det märker du...Men när du är där, glöm INTE att kolla upp lavinfaran!!!</p><p></p><p>Gillar man att hoppa så finns det några jäkligt sköna bigjumps efter pipen vid "turiscentret"...där är det bara att sätta igång å trotsa tyngdlagen...(det sista är det bästa!!!)</p><p></p><p>Hoppas jag kunde hjälpa till.</p><p>/Johan F.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5726, member: 10565"] hoj hoj... Kom hem ifrån Trysil igår (sön) efter fyra dagar intensivt åka... Det snöade både när jag var där och när jag åkte hem så snö finns det. Hittade lite schysst Offpist/skogsåkning borta vid "Skihytte"...det ligger till vänster om "turistcentret"...Jag åkte upp med släpliften, klev av till vänster och åkte ner bredvid liften...det var en del som åkte där så jag vet inte hur det ser ut nu, men då var det schysst å djupt! Ett annat ställe är om du åker bort mot "Höggega"...till höger om "turistcentret"... där finns det en knapplift(Hästen tror jag den heter), om du åker upp för den till toppen så går det nog att hitta några schyssta åk... Ett annat bra ställe är om du åker bort mot "skihytte" och åker över till andra sidan där...först får man ta en riktig seg släplift och sen får man staka sig ca 100 m. snett uppför vänster till slutet av en annan släplift. Åker man bredvid den liften (har bara åkt till vänster om den sett uppifrån) så har man hyffsat Offpist...tyvär var det stängt där när jag var där, men det märker du...Men när du är där, glöm INTE att kolla upp lavinfaran!!! Gillar man att hoppa så finns det några jäkligt sköna bigjumps efter pipen vid "turiscentret"...där är det bara att sätta igång å trotsa tyngdlagen...(det sista är det bästa!!!) Hoppas jag kunde hjälpa till. /Johan F. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon X-Scream som telisar!
Tillbaka
Topp