Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon xpro sport värma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cassandraby" data-source="post: 1140511" data-attributes="member: 167319"><p>Hej! Har läst många äldre inlägg här om värmning av innerskon hemma men inte riktigt fått svar på mina frågor.</p><p></p><p>Jag gjorde formgjutna sulor till mina nya pjäxor nyligen vilket va guld. samtidigt gjorde dom en tryckning på ena pjäxan men dom ville även värma innerskon ( alpintbutik i Sthlm) för bästa resultat och det blev riktigt bra! Men saken är den att pga att jag endast lämnade in en pjäxa för tryckning av punkter så ”glömde” de erbjuda värmning på vänster pjäxa. Dom har erbjudit detta för reducerat pris. </p><p></p><p>Men till min fråga kan jag värma enbart vänster innersko hemma och ha padding på foten där det behövs? Hur många grader och hur länge?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cassandraby, post: 1140511, member: 167319"] Hej! Har läst många äldre inlägg här om värmning av innerskon hemma men inte riktigt fått svar på mina frågor. Jag gjorde formgjutna sulor till mina nya pjäxor nyligen vilket va guld. samtidigt gjorde dom en tryckning på ena pjäxan men dom ville även värma innerskon ( alpintbutik i Sthlm) för bästa resultat och det blev riktigt bra! Men saken är den att pga att jag endast lämnade in en pjäxa för tryckning av punkter så ”glömde” de erbjuda värmning på vänster pjäxa. Dom har erbjudit detta för reducerat pris. Men till min fråga kan jag värma enbart vänster innersko hemma och ha padding på foten där det behövs? Hur många grader och hur länge? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon xpro sport värma
Tillbaka
Topp